jag och lilla my.


ja. det här är då min lilla-my-outift. så här har jag sett ut exakt hela hösten, hela vinter och förmodligen KOMMER se ut hela våren. MEN jag hoppas att det ska bli varmare snart så att jag kan få slippa den här jackan och dessa skor. ÄVEN om jag älskar dem. MEN jag vill ha min stora gammelrosa jacka från monki och mina fina träskor. jag vill vara barbent. ha klänningar fulla med blommor på och springa barfota ute. jag vill ha håret helt utsläppt och att det ska blåsa VARMT och inte kallt. jag vill ha sol och blå himmel. åh. sommaren. den ÄR ju ändå för underbar. . nu ska jag gå ut på en promenad i det FINA vädret. för övrigt så låter det som att jag spinner, precis som vår katt låter, för att min mage kurrar så mycket. måste äta något sen.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Julia du är bara för underbar, äääälskar dig mitt goa rara söta barnbarn. Tänk att Petra och RB kunde få en sån gullklimp.... kram fr mormor

2010-03-17 @ 21:06:48
Postat av: maja

din mormor är förövrigt sötast i världen.

och vad är det här för vägg?????????? AH JAG SAKNAR DIG

2010-03-18 @ 04:26:49
URL: http://majafjell.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hej vilken söt jacka du har! Var köpte du den, och när? Jätte fin

2012-05-11 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0