MAT.


alltså det här är så pinsamt. jag lägger upp TRE bilder från PHOTO BOOTH. alltså vem försöker jag lura? det går ju inte direkt att dölja. KANSKE för folk som inte har en mac-dator. MEN för alla andra. man ser det direkt. jag har till och med döpt bilden till juliapinsamt. cool tjej. MEN what to do när man inte har några andra bilder? FÖR alltså inlägg UTAN bilder är i alla fall det tråkigaste JAG vet. fast det här hade ju varit bättre utan bilderna nästan. HUR SOM HELST. jag har varit och tränat med mina kompisar idag efter skolan i treeeeeee timmar, alltså INTENSIV träning i tre timmar. det var FRUKTANSVÄRT vad jobbigt det var. aaaah. först körde vi afro power dance, sen core control och sist aerobic dance. MEN DET VAR HUR KUL SOM HELST. men alltså jag trodde jag skulle stupa när jag gick från bussen för att jag var så otroligt hungrig. MEN nu har jag fått mat. ÄNTLIGEN. aaaah. och alltså imorgon då ska vi ha någon jättekonstig introduktion till projektarbetet. JAG FÅR PANIK. troooor de seriöst att vi ska veta vad vi ska göra NU?!?!!? aaah. panik panik. FAST hehe jag har ju ändå ett EXTRA år på mig. jajjemän. score. alltså nu ska jag gå och dö i min säng av utmattning. tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0