mysigt.


okej. jag SA ju att jag tänkte ta bilder på en till klänning jag sytt. MEN det blev icket så. det kändes inte rätt helt enkelt. HEHE nä men jag orkade inte gå och hämta kjolen som man ska ha under. den är så klumpig. HEHE ni SKA få se vad jag menar senareeeeee. MEN när jag kom hem idag så FRÖS jag så fruktansvärt myckeeeet (fast det typ inte ens var kallt ute idag) så jag tänkte ta på mig mysiga kläder och dricka något varmt. MEN jag ville fota också ehhe. så jag gjorde någon slags konstig kombination och här har ni resultatet. OCH alltså om NÅGON tror att detta är kläder som jag på RIKTIGT myser i så kan jag ju berätta att så är det  VERKLIGEN inte. fast det VAR ändå ganska mysigt. MEN jag har hellre på mig HELT slappa kläder än en tight klänning.


jag kunde inte bestämma mig för vad jag ville dricka SÅ hehe jag började leka med en massa konstiga saker och det slutade med en kopp med varm mjölk och kardemumma, en kopp kaffe med en kanelstång i, en kopp te med smak guava jordgubb och en kopp varm choklad med vaniljsmak. och hm. alltså varm mjölk är TRO det eller ej faktiskt gott. hehe. kaffet smakade ju INTE gott, vad trodde jag egentligen? det gör det ju aldrig! teet blev kallt och strävt så jag drack det inte och mmmmm  den varma chokladen var MUUUUUUUMS!!! :D



hehe senare ikväll så har jag förhoppningsvis något att berätta också. det är INTE jättekul bara så ni vet. MEN det är braaa i alla fall. jag hoppas det går!


XOXO

Kommentarer
Postat av: maja

alltså JULIA! det är bekrÄFTAT! du är snyggast i världen!!!!!!!!!

2010-03-06 @ 00:18:51
URL: http://majafjell.blogg.se/
Postat av: maja ÖHLUND :)

åhh, juliaa! vilken fin bloggg! :D den blir att följaaa!

2010-03-06 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0