såklart.


Ja okej. Alltså den här bilden har verkligen INGENTING med NÅGONTING att göra. MEN i brist på annat så lägger jag ut denna. Kan ju berätta att det här är i alla fall min absoluta favorit-bh. Den är prickig och kommer från monki! Den ser ungefär PRECIS ut som leggingsen jag hade på mig igår. Den är hur skön som helst i alla fall!!!!!!! MEEEEEEEEEEN alltså igår, då var jag hemma hos min vän Juliaaaaaa OCH då kom jag direkt från dansen och så skulle jag duscha hos henne MEN då hittade jag inte bh:n. Kul. Den var verkligen HELT borta. Jag letade typ i Julias garderob till och med efter den, helt seriööööst. MEN den var borta. Roligt. Så jag fick ha på mig min sport-bh iställeeeet. MEN sen på morgonen, idag alltså, när vi skulle åka ifrån Julia så hittade jag den MITT PÅ GOLVET i hallen. TREVLIGT. Den hade alltså legat i deras hall hela kvällen, hela natten och hela morgonen. Ja, så att hennes föräldrar hade kunnat gå omkring och se den. Fint fint. Jajjemän. Såklart. MEN nu är den tillbaka i alla fall. Hur som helst så åt jag våfflor IDAG i alla fall, jag åt EN igår, men idag åt jag fler, jag gjorde våfflor med hasselnötter och keso i och det blev HUR frasigt och gott som helst. Det var huuuuuuuuuuuur MUMSIGT som helst att ha blåbär och hallon till och åååh det var asgott. :) heheheheh jag har ätit kladdkaka och fudgekaka och chokladbollar idag också. EH gott. JA. Vi fick vara lediga idag från skolan. ELLER vi hade EN lektion som jag TVINGADE mig upp att gå till. Det var det värsta jag varit med om. Det var fruktansvärt. Att lämna det varma täcket var som att skiljas från.. HAHAHA vad GÖR jag för nåt. Kan jag ge mig. MEN hur som helst. Så kom jag jag till friskvårdslektionen och så säger vår lärare att vi ska REPETERA till provet. Som är vecka SJUTTON. 17. DIX-SEPT. SEVENTEEN. Älskaaaaaaaaaaa vår lärareeeeeeeeeeee. PUSS PUSS PUSS. Jag ska skicka ett tack-kort för att det var så otroligt värt. Tack och hej.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0