blommigkjol.


Den här kjolen sydde jag förra sommaren tror jag att det var. Jag hittade tyget för 40 ynka kronor på världens mysigaste lilla butik ute i Mora, tror jag att det var. Sen sydde jag bara ihop den till den här kjolen, lätt som en plätt. Jag tycker om den jättemycket, den är så mysig. Älskar tyget. Ser ni de där skorna på bilden längst till vänster? DE skorna kostade INTE ynka 40 kronor. De köpte jag för hutlösa 700 kronor i Sturegallerian förra sommaren. Men de var så himla fina så jag var tvungen. Kunde inte kontrollera mig själv. Hehe. Men jag älskar dem. Jag använde i alla fall ett riktigt stativ när jag tog de här bilderna, för tydligen så har pappa både ett stort stativ och ett litet och det hade jag ingen aning om MEN det var hur bra som helst. MYCKET enklare än att göra en helt värdelös anordning av pallar och burkar. Så det är ju trevligt.

Idag träffade jag min älskade vän Hanna och vi var och fikade på Wayne's. Eller vi tog varsitt vattenglas och satte oss sen på nedervåningen och satt där i tre timmar och bara pratade. Alltså det är så härligt för oavsett hur lång tid det har gått sen vi träffats så plockar vi som bara upp där vi slutade och alltså HJÄLP vad vi pratar. Jag började prata och när jag hade pratat klart var jag typ andfådd för att jag hade pratat så fort och länge. Men det var awesome i alla fall. Sen ville hon ta lite kort på mig av någon anledning så då gick vi ner till kajen och gjorde det och alltså det var HUR nära som helst att jag tappade ner mina solglasögon i älven. USCH. Kanske lägger upp några bilder hon tog, senare i så fall. Sen köpte vi glass och satt på apberget och njöt av solen. HUR underbart som helst. Saknar henne redan. Jag ska nog äta lite mer glass nu. Hehe.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0