dimgrönklänning.


Den här klänningen är en av de klänningarna som vi ska ha på oss på dansföreställningarna, den här ska vi ha på moderna. Den kommer från gina tricot och kostar bara 149 kronor! MEN alltså ser ni hur kort den är? Vi ska göra kullerbyttor och allting och hålla på så HEJ jag kommer visa allting. Men vi ska ju ha hotpants och sportbh. EH MEN ändåå. Jaja. Den här kan jag i alla fall använda utanför dansen. Men den andra klänningen som vi ska ha på baletten, den är jag verkligen mer tveksam över. Jag måste sy om den om jag ska ha den nån gång. Och DET lär ju hända. Okej. Idag har jag mitt svenska nationella tal och jag ska prata om min relation till min syster och efter att ha kört igenom det en gång igår för mamma och Cornelia så tror jag att jag lyckades. HEHE. Båda började gråta. Score.

XOXO

Kommentarer
Postat av: MAJO

SNYGG JULIA??!??!??!!?

2010-05-06 @ 02:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0