GRATULATIONERTILLMINFAR.



MEN ÅH. Värt att jag inte ens hann lägga upp ett ordentligt inlägg med en fin liten grattishälsning till min käre far på hans födelsedag. MEN JAG GÖR DET nuuuu då. GRAAATTIS pappaaaaaaaa på din FYRTIOSEXÅRSDAG! HEHEHEH alltså den 24 maj och inte den 25. HUR SOM HELST. Grattis grattis grattis. Närmare femtio än någonsin nu ju. Trevligt. Vi firade honom idag och åt världens godaste middag och tårta och fika och nu har jag ont i magen. Jag är dessutom sjukt stolt över mig själv som verkligen tog tag i mitt liv och pluggade ikväll. Eller hur var det nu. Just det. Jag har inte gjort NÅGOT som ens har varit i närheten en tanke ens att ta tag i skolarbetet. Bra där. Jag är en självdisciplinerad kvinna. Nu tänker jag sova och imorgon ska jag skärpa mig med allt. Skolan. Dansen. Träningen. Bloggen. Kompisarna. USA. Livet.
.
Och ja. I brist på bilder på min far så blev det dessa bilder istället. Vet INTE varför. Brist på bilder på mig själv också. Eller som jag inte lagt ut här i alla fall.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack så väldigt mycket min kära dotter!!! Ja, snart har jag också varit gift med din älskade mamma halva mitt liv!

2010-05-25 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0