less.


Lite så här känner jag mig nu. Jag är så fruktansvärt less. Eller jag är trött, har ont i huvudet och magen. Vill helst av allt bara sova och aldrig gå upp igen. MEN så inser man att verkligheten står och väntar på att man ska få tillbaka lite vett i huvudet och fatta att det inte går att gömma sig under täcket och tro att det ska lösa någonting. ÅH det blir jag så less på. Alltså det här var en bra dag ända fram tills dansen då jag SÖG. Dansen var rolig men jag var så värdelös så det fanns inte. Åh. Och jag tycker så synd om min familj också som bara får se den här trevliga sidan av mig. Jag var sur i morse och sen var jag det ett tag men sen blev jag glad och nu är jag less igen och kom hem. Åh stackars dem. Nu SKA jag låtsas som att verkligheten inte existerar och lägga mig i min säng under alla mina täcken och kuddar och knipa igen ögonen och hålla för öronen. GOD NATT.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: maja

PRICK så känner jag. roligt liv

2010-05-18 @ 00:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0