menärdetnågotslagsskämteller???


För ett tag sen så fick jag ett STORT brev från statistiska centralbyrån om att jag skulle besvara i princip tusen frågor till någon undersökning. MEN jag orkade inte. Sedan några veckor senare fick jag ett TILL brev fråååån statistiska centralbyrån med samma undersökning igen. Eller jag antar att det är samma för jag har inte ens orkat öppna det. SEN fick jag ett vanligt brev också någon vecka efter det där det stod att de hade skickat en undersökning till mig och ville att jag skulle svara på den. Nonchalant och coooool som jag är så gjorde jag ÄNDÅ inte det. MEN idaaaag fick jag ETT TILL brev därifrån. VAD GÖR DEM??? Jag orkar inte svara på de där frågorna. Jag tänker INTE ge mig. Jag ska se hur många de orkar skicka istället. HEHE.
.
Uppdatering. Kul att jag förlorade mot min pappa i argumentationen om att svara på frågorna eller inte och blev tvingad att svara på frågorna. De handlade om psykisk och fysisk hälsa. TYP DET ROLIGASTE jag någonsin gjort!!! Fast nä.

Kommentarer
Postat av: Miriam L

Men va snäll mot dom stackars forskarna! Dina svar är ju viktiga, annars blir kanske inte undersökningen statistiskt signifikant!! Se det som att du bidrar till något viktigt i samhället!! (Beroende på vad dom frågar om förstås... vad vill dom veta?)

2010-05-31 @ 18:33:34
Postat av: amanda

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

men sånt där är ju typ kul iaf första 10 frågorna ;)

2010-05-31 @ 19:23:16
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: majaÖÖÖÖÖÖÖÖ :)

åhhh; JAG FICK OCKSÅ FÖR TYP 20e GÅNGEN!!

2010-05-31 @ 20:23:17
Postat av: Jessica

det ingår i deras rutiner för att få så litet bortfall som möjligt (och därmed kunna säkerställa resultaten) så det enklaste är att fylla i o skicka in på en gång så slipper man femtielva tusen påminnelser... :)



haha, känner att jag o miriam är dom gamla tråkmånsarna i den här diskussionen :) Gör nu som tanterna o farbröderna på SCB säger lilla Julia så ska du se att allt går bra



hur många dagar kvar?

2010-05-31 @ 23:26:55
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: ellem

lite sent men jag ville bara berätta att jag också fått typ fyra brev därifrån. det senaste igår. men jag vägrar ge mig. jag vägrar!!!

2010-06-01 @ 21:31:12
URL: http://lovelydistraction.blogg.se/
Postat av: Anonym

töntigt att vägra, gör nåt bra för samhället?Det är ju det det oftast handlar om. Vägra nåt som är dåligt ist om ni måste, typ att äta på donken eller dricka cola elle rnåt. coolare!

2010-11-16 @ 02:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0