nämen.


Nu ska jag snart åka till tandläkaren. Åh jag gillar inte det. Jag var typ precis där men eftersom att jag ska åka till USA så var det tydligen bäst om jag kollade upp mina tänder IGEN en gång till för säkerhetsskull liksom. Åh. Men men. Jag köpte en ny foundation här om dagen och då ville jag se skillnaden och då tog jag kort så jag kan ju lika gärna visa det här då.

Jahopp så här såg man ut i morse när man vaknade.

AAAH efter att jag lagt på min foundation. Det är en Pure Foundtion MINERAL från Maybelline New York i färgen Rose Dune. 159 kronor på H&M. Just det jag har concealer under också. Kul att jag blev blekare än jag var innan. Jämnare men blekare. Skönt.

Det slutgiltiga resultateeeet. Solpudret var ju min räddning. Bra där.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag tappade en plomb i usa, när jag tuggade tugggummi. då hjälpte det inte att jag hade vart till tandläkaren innan och inte hade jag råd att laga den där heller... (och jag har fortfarande inte tagit tag i saken...)

2010-05-25 @ 10:20:27
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: johanna

mmm... 159kr ELLER 60 på walmart hehe

2010-05-26 @ 05:17:57
Postat av: johanna

JULIA jag tycker att du är så himla fin och jag är jätteavundsjuk på ditt hår.

2010-05-26 @ 20:24:42
URL: http://johannaluggen.blogg.se/
Postat av: simon

hahahah det roligaste är ju att minen på bild 3 och 4 är EXAKT samma!

2010-06-02 @ 23:31:00
URL: http://tomcruiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0