nittiotre.


Alltså jag var nyss ute och GICK i de här kläderna! Alltså det ÄR ju sommar. Helt fantastiskt juuuuu. Jag var på det där informationsmötet idag förresten, från klockan 12 till klockan 18. SCORE. Först så gjorde vi ett SLEP-test, ett engelskatest typ. Och alltså i början så var det ett skämt helt seriöst. Det var så fruktansvärt enkelt så jag blev typ helt dum i huvudet. En del av testet bestod av att man skulle lyssna efter rätt bildbeskrivning. Till exempel: låt oss säga att den här bilden var en bild på en anka som stod på en strand. Sedan fick man höra fyra alternativ och sedan välja ETT alternativ som beskrev bilden bäst. Så här kunde då alternativen låta: Bilden visar... A. En anka i vattnet. B. En anka som står på en strand. C. En båt i vattnet. D. Människor i en båt i vattnet. Alltså det VAR ju ett skämt seriöst. FAST sen på läsförståelsen så flippade det på slutet och blev jättesvårt. MEN jag hooooppas att det gick bra! Och sen var det informationsmöte med oss och föräldrarna och de gick igenom ALLTING som fanns att gå igenom typ. Regler, visum, resedatum, dresscodes, skolan, familjerna, kontaktpersoner ETC ETC ETC. Alltså det fanns inte ens något att fråga när de var klara! Och alltså jag är så HIMLA taggad nu! :D :D Nu ska jag fortsätta med att inte ha något liv. Alltså plugga.
.
Just det. Idag är det bara NITTIOTRE dagar kvar tills jag åker! Btw. Kolla min fina rad av myggbett på mitt ben, precis under de fina upp-och-ner-ritade siffrorna. Jag fick knappt bort siffrorna, VARFÖR försvinner sånt smink från ansiktet så fort man rör sig men på alla andra ställen, typ benet, så stod jag helt seriöst och SKRUBBADE för att det skulle försvinna. MEN jag har fortfarande kvar svaga siffror och röda märken nu också. Kul.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0