FÖRSTASNÖN


IGÅR kom första snön och så här inveg jag det. Gjorde varm choklad med marshmallows i och stekte ägg och hade det på en macka. Sen satt jag och såg på film och åt det till frukost. (spillde ut både kakao och varm choklad på mig själv först men). MEN det kändes som att jag var i FJÄLLEN. Alltså ni vet hela familjen åker till fjällen, man är helt cut off from society och sitter bara framför brasan i mysiga kläder och dricker varm choklad, spelar sällskapsspel och bara ÄR. Uppskattade det INTE tillräckligt när jag väl var där. Skulle göra vad som helst för en dag uppe i de svenska fjällen med min familj nu. MEN MEN. Det här är väl det närmaste jag kommer.



CARVED A PUMPKIN för första gången i hela mitt liv också!!! Gjorde det iklädd min fantastiska one-piece-peace-sign-pajamas!!!!!!


Kommentarer
Postat av: cornelia

hhaha snygg pumpa!!! xD

2010-11-01 @ 16:10:28
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jaa, det vore så mysigt att bara få vara tillsammans! Fina bilder, kul att få se hur du har det! Kram

2010-11-01 @ 16:41:12
Postat av: mormor

Kära älskade gulle Julia, vilka fina underbara bilder,speciellt de som är tagna på ditt hår där snöflingorna ligger som pärlor. Du är nog den vackraste 18-åring jag känner. Krammmmmmmmmmmmmmmmmfr mormor

2010-11-02 @ 21:15:18
Postat av: maja

alltså julia du är så himla nsygg det är inte ens kul

2010-11-05 @ 18:48:58
Postat av: emma

mysiga bilder julia :) önskar att du var här och åkte pulka med mig i bräntis och bjöd på varm choklad efteråt haha!

2010-11-13 @ 12:21:10
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0