mmmm-mmm-mmmm






VAR MED SHANNON ROWAN OCH ZUZIE igååååår kväll! först var vi allihopa på coldstone och åt en stor COOKIE DOUGHNT YOU WANT SOME HEHEHEHE med ryan, mikaela och brandon och sen åkte vi hem till rowan och spelade just danceeeee och bakade brownies med reese's peanut butter chips och såg på big bang theory och GOSSIPEEEDDDD!!! :D

och idaaaaaaaaaaag var jag i portland med mikaela och SHOPPPADEEE!!!!!!!!!!!!!! kom hem 200 dollar fattigare. MEN jag ser det som födelsedagspresenter HEHEHE since jag handlade för mina födelsedagspengar HEHE. FOREVER 21 I MITT HJÄRTA säger jag baraaaa!

okej. ska sova nu. see ya. eller fast nä det går ju inteeee :S:S:S: :( :(

Kommentarer
Postat av: Julia

HAAAEEJ!



Måste bara kommentera att ditt hår är jääääte fint!:D:D (ditt hår kanske inte syns så mkt på dessa bilder, men dt finns ju flera;O) I löv it! Jätte lockigt och fint! Vad använder du för produkter? Gör du något speciellt med det? Förresten tkr att du har en jätte mysig blogg! Med många fina bilder:P Keep going! Du har inspirerat mig mycket;D aja, you have something going on there, huhXD! Ciao från underteckand

2010-11-07 @ 17:25:46
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-21 @ 00:57:05
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: anonym

funderar att åka ett år till USA men tvekar. Går också på minerva men blev fundersam när jag kom hem från utbytet i Frankrike eftersom det söööög. Skulle behöva lite tips!! fin blogg:)

2010-11-25 @ 16:48:05
Postat av: emma

det var du sannerligen! saknar dig och sommaren så otroligt mycket. HAHAHHA och bilden är verkligen det roligaste jag vet

2010-11-28 @ 12:44:41
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0