fall-autumn-höst














jag och mikaela.
.
.
.
.




jag och rachel.
.
.
det här bland annat har jag gjort denna LÅNGA helg:
- fått bihåleinflammation och luftvägsinflammation -> börjat äta tusen mediciner som inte har hjälpt alls HIHI
- varit på middag hemma hos mike med lexuh, braden och josh
- har blivit influerad av alla amerikanare och gör såna där fula små mindre-än-tre HJÄRTAN HELA TIDEN!!! fast nu tycker jag typ att de är söta! VILKET ÄR DET STORA PROBLEMET!!!!
- HAR BLIVIT SJUKT HETSIG MED VERSALER
- varit i portland och shoppat på H&M!!! alltså ja VAD jag saknar H&M okej!??!! köpte en massa fina saker på forever XXI ocksåååå!!!
- varit riktigt amerikansk och åkt och köpt kaffe på dunkin donuts på morgonen med lexuh, drack en hot latte with whole milk and pumpkin flavor, lexuh drack an ice latte three double shot coffee twist non fat skim milk with pumkin flavor. alltså HJÄLP.
- haft sleepover med RACHEL, världens underbaraste
- gjort peanut butter play dough (peanut butter, mjölk, mjöl, honung, florsocker, socker) och så gjorde vi en massa awesome figurer och åt upp dem.
- gjorde en gryta med kikärtor, linser, champinjoner, krossade tomater, paprika, lök och en masssssa kryddor. kanske den ointressantaste punkten so far.
- såg hela mamma mia, halva hairspray, halva pink panther och hela cloudy with a chance of meatballs
- var med mikaela och åt butterfinger and cookie dough icecream
- tog en massa hössssstbilder
- INTE pluggat inför the P.S.A.T's (motsvarighet till nationella proven skulle jag säga, fast detta är bara nåt dumt förberedelseprov inför det riktiga provet, man gör det för att kunna komma in på olika colleges och så)
- fick veta att collegesen bryr sig ungefär SÅ HÄR LITE .             om the P.S.A.T's så det finns egentligen ingen anledning att göra dem.
- var på soccer game i hampden i 25 minusgrader och såg brewer förlora. värt.
- fick hem mina nya navy blue converse jag köpte i portland idag för bara 26 dollar!!! (typ 180 kronor), var tvungen att beställa de för att de hade bara storlek 6 och jag behövde storlek 7 men NU HAR JAG DEM!!!
- conversen var dock storlek 5 och inte 7 så nu måste jag skicka tillbaka dem
- åt mcnuggets för första gånger på ett amerikanskt mcdonalds. INGET revolutionerande.
- fick bekräftat att mitt försäkringsbolag kommer stå för eventuella kostnader för MRI-grejen jag ska göra
- kommer dock aldrig behövas eftersom att jag aldrig får någon tid ändå.
- kommer få sova 6.5 timmar i natt.
.
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbart fina bilden och vad du är söt gumman. Jag hoppas verkligen att du blir bättre.

kram fr mormor

2010-10-13 @ 06:29:04
Postat av: johanna

TACK för inlägget Jullliiaaaa :D :D

2010-10-13 @ 09:51:31
Postat av: Mamsen

Vad kul att se dig, gumman! Härligt att få se bilder!

Hoppas att du snart blir helt frisk och pigg!

Kramar från mamma

2010-10-13 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0