VADSOMHÄNDEDENHÄRHELGEN.



OKEJ OKEJ OKEJ.
tänkte uppdatera vad som hänt sen sist.

jag och tommy

jag och reema

FREDAGS:

jag och reema

- jag hade först TEAM dinner med ja mitt cross country team, hos candace's house, SPAGHETTI och meatballs och tusen olika efterrätter

- min nya favoritkaka är numera NO BAKES helt ärligt. det är choklad och peanut butter med havregryn. GUDOMLIGT. och pumpkin cheesecake. eeeeh GOTT.

- de plattade mitt hår på team dinnern och tyckte att det var EXTREMT roligt att se hur jag såg ut i rakt hår

- sen efteråt var jag med mikaela, vi åkte hem till henne och tog TUSEN k0o0olaaaa photo booth bilder. här har ni ett litet smakprov

- vi pratade med några av mina kompisar från sverige och mikaela sa inappropriate words som jag hade lärt henne. HEHE

- jag, mikaela, braden och ryan åkte och åt glass på cold stone, jag åt cake batter and berry yoghurt icecream with roasted almonds, and blueberries. SÅ OTROLIGT UNDERBART GOTT.

- vi åkte till en chipsfabrik och tog perfectly fine chips ur en stor container där de har chipspåsar med tryckfel på som de inte kan sälja, alltså perfekt chips egentligen, inte ens gamla. vi åkte glatt därifrån 12 påsar chips rikare.

- vi var hemma hos en kille och såg på house of wax

- jag sov över hos mikaelaaaaaaaa och var tvungen att lyssna på "porlande vatten" hela natten för mikaela har typ blivit beroende av det ljudet

- problemet med det porlande vattnet var att det lät exakt som myrornas krig gör på tv.

LÖRDAGS:

- jag var på ett cross country meet i belfast, det var regionals och jag sprang inte men vi qualified for states next week i alla fall. jag sprang bara runt och cheered for everyone.

girls' team - ja VAD jag har orangea benvärmare. det var kallt okej.

boys' team - sanna skönheter.

- åt middag på dairy queen.

- såg the children's play Aristocats som min vän rachel directed

- åkte på halloweenpartyyyyy med en annan utbytesstudentorganisation AFS med rachel, tommy, august, reema och zuzie. DET VAR HUR KUL SOM HELST!!! det var en masssa andra där som jag kände också.

- träffade två stekar-gustafs från stockholm. HUR I HELA FRIDEN did they both end up in maine?!??! de kände till och med varandra innan. alltså va.

- hade sleepover med reema, rachel, zuzie, august, tommy och dennis at rachel's house. det var AMAZIIING!!!!!!

- vi blandade ihop reese's peanut butter cups, chocolate chips, just plain peanut butter och nutella, värmde det i micron och åt det. KANSKE DET GODASTE NÅGONSIN.

- vi hade krig med denna kreation. MUMSMUMSMUMS
- vi filmade samtidigt som vi gjorde danser till en massa låtar. hahahaha hur kul som helst

- vi såg titanic. och jag somnade.

SÖNDAG:

- jag hade dansträning från 2.30-7.00pm.

- gjorde inte mina läxor.

- fick paket från sverige med presenter från min mormor och min familjjjjjjj :D

dennis och rachel

tommy, reema, august, dennis, rachel, jag (AAAH so confusing)

jag, reema, dennis

JUST DET!!! jag fyller ÅÅÅÅR PÅ TORSDAG PEOPLE!!!! den 28 oktober!

august, rachel, reema, dennis, zuzie, tommy, jag

DET VAR EN AMAZIIING HELG!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du har verkligen haft det fullt upp Julia! Kul att du uppdaterat så att vi kan få följa med på det du gör! Verkar vara härliga vänner du har fått over there.

Kram

2010-10-26 @ 15:34:22
Postat av: emma

ÅH vad mysigt du verkar ha det!!! saknar dig så otroligt mycket julia. och GRATTIS i förskott! sköt om dig

2010-10-26 @ 20:28:09
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0