alltså HJÄLP!



det här visste jag inte ens om förrän för några minuter sen då cathy sa att jag var med på the cast list. HJÄLP HJÄLP HJÄLP!!! alltså visst, bara understudy, alltså stand in typ, mEN ÄNDÅ! alltså den där abby och reilly är dessutom understudies till tables (HAHA) så om några av de riktiga tables inte är där så bilr ju DEM stand in för det och DÅ blir ju jag stand in för birthday girlens friend! aaaaah. cathy ba you've only been there once and you're already in a production!

men jaaaa såååå jag ska dit på söndag och vara med på första repetitionen, HJÄLP!!!!!!!!! :S:S:S

och annan information om dansen när jag ändå håller på, jag kommer nog att dansa balett, modernt och jazz! :D :D :D längtar så himla mycket!!!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul, du blir nog berömd dansös en dag kram fr mormor

2010-09-10 @ 07:23:35
Postat av: Mamsen

Låter ju såå spännande! Ska bli kul att höra hur det var på träningen!! Kram

2010-09-13 @ 11:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0