B to the I to the L to the D to the E to the R

jag och mikaela i bussen, på väg till Lawrence för XC-meet och springa FEM äckliga kilometer!!!!


kolla på pojkens hår!, alexa och mikaela med grapes under läppen!??!?!, taylooor

mikaela, koo00ool gurls

reiko, michelle, alexa, pojken???, mikaela, jag

inappropriate men hehe

mikaelas tunga, mina tänder

kanske de znygaste pojkarna jag någonsin träffat

konstigt flicka, reiko, candace, kenzie

fireworks, fyrverkerier, feux d'artifice (OJ OJ OJ franskaaaaa)

vi gjorde xc girls t-shirts, detta är alltså turkosa t-shirtar sprayat med blekmedel och sen är det skrivet med sån där bubbelfärg i de vackra färgerna orange, svart och vit. alltså VA?!?!?!!? så himla fult. MEN det var kul och alltså ändå kul grej

amerika har gjort flickan sne, men bjuder på dessa bilder ändå

xoxo

Kommentarer
Postat av: mormor

Så kul att se dig och kompisarna och att du funnit dig till rätta. Ja du boysen var läckra........hm

2010-09-12 @ 11:29:44
Postat av: maja

haha jag älskar din mormors ironi

2010-09-12 @ 18:35:41
Postat av: Mamsen

Söta tröjor och mindre så vad gäller pojkarna, de verkar så mogna...

2010-09-13 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0