!!!

iiiiiiiih!!!!! fick ett litet paket med en massa brev igår från min familj, TACK så JÄTTEMYCKET verkligen!!!!!!!!!!!! det var det finaste jag läst på länge, helt ärligt. dock gjorde jag det väldigt orutinerat och läste de när jag just satt mig på bussen så jag grät som en liten korv hela vägen till skolan. detta gjorde jag alltså igår, för DÅ var det ju den första september! åh TACK i alla fall! <3 älskar er.

.

NU. skola i 35 graders värme inomhus och utomhus, sen springträning och sen balett och sen läxor.

.

kommer dö


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lillgumman! Det är verkligen sant allt vi skrev! Kram&puss! <3

2010-09-02 @ 17:15:43
Postat av: cornelia och mamma och william

sötjulia. vi saknar dig tusen gånger om. och hoppas att breven blev till stöd så här i vardagen och inte bara en gråtstund.

kram från dina kära

2010-09-02 @ 18:05:14
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0