tänkte bara säga attttttt

- jag lever.
- jag saknar denna supertrio brutalt mycket just nu.



- en ny regel har kommit till detta hus: alla mobiltelefoner ska vara avstängda efter 10pm, vilket bara concerns me egentligen men tom sa att det var en general rule, ville slänga något hårt i ansiktet på honom när han sa det
- det här är min U.S history book, cathy covered it en dag för att hon var uttråkad

- jag är inte alls på det humöret jag ser ut att vara på bilden
- jag är jätteförkyld, hostar som en galning och kan inte andas genom näsan
- får inte springa för att min ankle är dum i huvudet
- det här är mina nya converse jag köpte i boston för 280 kronor

- jag är trött och vill sova nu.
.
.
.
..
.
tänker inte ens ursäkta mig själv för att det här var det tråkigaste inlägget någonsin, även fast det var det.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi tycker alla inlägg du gör är coola Julia... ingen fara. Konstig regel, skojsig bok, BILLIGA skor. Hoppas det blir bättre med din näsa och ankel och humör!



Ha det bääästtt jag saknar dig KRAAAAAAAAAAAAAAAM

2010-09-28 @ 06:07:02
Postat av: Anonym

Gumman älskar dig. kram fr mormor

2010-09-28 @ 07:58:22
Postat av: mamsen

Vännen!

Instämmer med Eva, vi gillar alla inlägg!

Putsa morrhåren! Älskar dig!

Kramis mamma

2010-09-28 @ 10:35:22
Postat av: MAJO

julia tänk såhär att det är ju bättre med flera tråkiga inlägg än INGa inlägg????!?!? fast iofs var det där inte enstråkigt SÅ. nice blider förresten, du har blivit VÄLDIGT söt:)):):)speciellt familjbilden på dina hakor, det är min favorit

2010-09-29 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0