femtiotvå dagar kvar


Om exakt femitotvå dagar. 52. FIFTY TWO. Cincuenta y dos. DÅ kommer min familj hit. Pappa, mamma, min syster, min bror och min mormor. HJÄLP. Det är OTROLIGT vad mycket känslor som går igenom ens kropp varenda dag på grund av det här. Jag har panik hela tiden för att jag inte vill lämna mitt nya liv här men samitidigt ängslig och jätteglad över att äntligen få träffa min svenska familj igen. Jag drömmer mardrömmar hela tiden om att jag är hemma igen men fick inte säga hej då, eller att jag får säga hej då men när jag kommer hem är ingen hemma. Det är fruktansvärt. Haha. Det är som att jag undermedvetet försöker vänja mig vid tanken på att det börjar närma sig nu. Ett annat problem. Förmodligen det största problemet av de alla är DETTA ni ser på bilden. Det här är nästan alla mina kläder och skor och jag börjar bli lite orolig över hur jag ska få hem allt detta. FÖRSLAG, TIPS OCH IDÉER ÄR VARMT VÄLKOMNA.

Kommentarer
Postat av: Clara

Min syster tog hem så mycket hon kunde i resväskan först, och sen skickade hon resten med posten som tar cirka två-tre veckor att komma till sverige!



Din blogg är super! kram

2011-04-19 @ 17:27:50
Postat av: Rebecca

be din familj försöka ta hem så mycket som möjligt?:)

2011-04-19 @ 18:53:23
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Jessica och Ester

Jag tänkte precis samma sak som Rebecca... Be dem ta med varsin tom resväska som du kan fylla med dina saker! Så gjorde jag (efter att först ha skickat hem mina vinterkläder med Miriam som hälsade på nån månad innan jag åkte hem). Vi hade visserligen ca 10 kg övervikt var, men sakerna kom hem... :)

2011-04-19 @ 21:54:04
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lillguman, hört talas om Amerikakoffert????

kram fr mormor

2011-04-19 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0