GLAD PÅSK


GLAD PÅSK OCH HAPPY EASTER mina vänner. Igår hade vi påskmiddag här hemma med hela familjen! Det var jag, Mikaela, Morgan, Michelle, Michael, Julie, Danny, Damon, Dray, John, Mimi, Papa, Kim, Matt och Sarah. Jag har ingen aning hur vi rymdes kring bordet men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Vi åt hur mycket mat som helst och jag har ingen aning om vad allt heter på svenska men det här åt vi: green bean casserole, sweet potato marshmallow casserole, asparagus, mashed potatoes, ham, gravy, cauliflower and cheese, roast beef, rolls and raspberry lemonade. And for dessert we had pineapple upside down cake. YUM. I morse vaknade jag upp till den här korgen som påskharen hade lämnat. I'm not even gonna lie, I was THRILLED when I saw it. Haha. Aja. Imorgon börjar skolan igen men den här sista dagen på lovet tänker jag njuta av. Tänker börja med att äta oatmeal. Herrå.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilket påskfirande! Oj så mycket mat!! Kul att påskkharen hann med både Orrington, Holmsund och Grundsjö! Njut av den sista lovdagen:)

2011-04-24 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0