jag vill leva jag vill dö i norden.


den här fina flickan är från goa' göteborg och idag slog vi ihop våra svenska huvuden och skapade en svensk middag. igår bakade jag lussebullar och idag fixade jag köttbullar, lingonsylt, gräddsås och kokt potatis och johanna hade bakat semlor. SÅ MYCKET på samma gång. MEN det var otroligt gott och svenskt. väldigt väldigt konstigt att sitta och prata engelska och vara i usa och äta bara svensk mat. jag gillar inte ens husmanskost men MMMMUMSSSSS. yumyum. jag och johanna var extremt osociala och pratade svenska hela tiden också. trevligt dock. mm.


det här är för övrigt den temporära familjen jag bor hos när min riktiga värdfamilj är på en kryssning i the caribbean. snelt att lämna mig kvar. mitt emot mig pappa alan, sedan till höger mamma terri, syster alexa och syster ericka. långa som höghus och väldigt tysta. dock VÄLDIGT MYSIGA OCH SNÄLLA.

jag och johanna hade semlorna i varm mjölk med kanel på. hihi gott.

femton smilgropar :S :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å semlorna precis som jag vill ha dom, varm mjölk och kanel

2011-01-10 @ 23:01:06
Postat av: Mamsen

Åh, vad mysigt! Ser ju så smarrigt ut! Kul att få lite nyheter på bloggen. Vill också äta semlor med mjölk och kanel...kanske får det bli ett besök hos Nisse:)

2011-01-11 @ 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0