bhs graduation two thousand eleven




Idag fick jag på the graduation ceremony för the seniors på Brewer High School. Det var hur coolt som helst att se allting på riktigt. Ni vet hur man har sett allting på film. Det var precis som på film. De sjöng nationalsången, the valedictorian (the student with the highest academic achievement in the school) höll tal (min vän Delaney för övrigt!), the president of the class höll tal också. Diplom delades ut och de flyttade över den lilla fransen från vänster till höger sida och slängde upp hattarna i luften. Jag sov över hos Delaney igår kväll och i morse så hade de en stor brunch hemma hos henne med en massa släktingar där! French toast casserole, cinnamon rolls, omelets, cheese danish, fruit and berries, coffee and juice! Hur gott som helst.


















Just det.
Om bara FEM dagar kommer min familj att VARA HÄR. It's whatever. Har bara inte sett dem på 289 dagar.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Så kul! Längtar också!;-)

2011-06-06 @ 09:09:11
Postat av: Mamsen

Ja, snart ses vi! Can't wait! Vilken upplevelse att få vara med på graduation!

2011-06-06 @ 09:13:45
Postat av: Julia

Vilka vackra bilder! (De brukar iof alltid vara det)

Det låter alldeles underbart! Längtar tills det är min tur x)Ha en fortsatt underbar dag!:D

2011-06-06 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0