MITT RUM


.
ååååh jag orkar inte att jag verkligen har fått mitt rum nästan EXAKT som jag vill ha det nu. det är så otroligt mysigt och helt enkelt ljuuuuvligt och romantiskt och ja åååh jag blir alldeles glad av det. MEN jag kommer ju att behöva lämna det när jag åker till USA. undra hur mitt framtida rum kommer se ut?? SPÄNNANDE. och hm undra vad mina föräldrar kommer göra med mitt rum medan jag är borta! pappa pratade om att göra om det till något dumt allrum. det gillar vi INTE. jag vill ha kvar mitt rum att längta hem till hehe. mamma är på min sida i alla fall med att hålla kvar det som det är. det är braaaaa
.
jag har i alla fall fått något ryck och har tagit kort på mitt rum och alla små mysiga detaljer. SÅ här har ni mitt rum. eller lite mer än det där uppe.
.

XOXO

Kommentarer
Postat av: amy

Julia!!! VAD HAR DU FÖR UNDERBART SNYGGT RUM?!?!?!? :O :O superdupermegagalethejsanhoppsan snyggt hörreduu!! vilket rum är det du har?!:D



SÅ DET ÄR UTBYTESSTUDENT DU SKA BLI, så himla kul-igt!! Kan vi inte hinna ses INNAN du sticker från "UNDERBARA" sverige?:(

2009-11-01 @ 17:54:25
URL: http://baraamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0