FRAMMEEEE


Flickor och pojkar. Damer och herrar. Jag är FRAMMEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Åkte klockan fem i morse hemifrån och kom fram i New York ungefär klockan ett, alltså ett här i USAA. Det är HUR varmt som helst här. Svettades mer på flygplatsen än när jag sprang helt ärligt.... FRÄSCHT. Flygresan gick fort. FAST NÄÄÄ det gjorde den verkligen inte. Det tog hur lång tid som helst. Fastnade i tetris och lyssnade på musik samtidigt och helt plötsligt så insåg jag att jag var äckligast i världen. Tror att jag dregglade typ!!??! :S
.
.
JUST DET. HEHEHEHE
det här är min nya homie. Han var på arlanda och flög med samma plan som mig. Pratade med honom hela resan, om alla filmer han spelat in ETC ETC ETC, kan av säkerhetsskäl inte avslöja mer, och för att vi är så himla bra VÄNNEEER så det känns som att svika honom om jag berättar något. SOOORRRYYY brooos.
.
Just det. SOm ni ser på den översta koo00laaste bilden så har vi badat i poooooleeeen idag. Det är 31 grader varmt hÄR!!!!!! Och nu ska jag äta middag.
.
HERRÅÅÅÅ
eller som vi säger här i staterna
good bye.

Kommentarer
Postat av: cornelia

alltså julia!!! AAAHHH! ofta du är framme min sötnos!! du är underbar. Även om det gick sakta för dig så gick det sjukt fort för oss. Hann typ inte märka att du var i stockholm. jättekonstigt att du redan är borta på en helt annan kontinent.

SAKNAR sönder dig!!!!du är bäst!!! och supermeasnygg i din baddräkt. :D YEAH.

2010-08-21 @ 00:06:52
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: johanna

jag orkar inte att du ska gå i shorts i typ 3 månader till nu. nä vaddå? jag är inte bitter

2010-08-21 @ 00:09:47
Postat av: Mammsen och pappsen

Gumman, vad härligt att allt gick bra och du njuter verkligen av det! Så skönt att höra! För oss känns det overkligt att du redan är där. Ha sköna dagar i New York med dina nya vänner. Kram! BTW, vi har hyrt ut ditt rum....

2010-08-21 @ 08:26:14
Postat av: Eva

Så himla underbart du verkar ha det! Och skönt att allt gick bra med flyget! Din baddräkt är verkligen jättesnygg!!!!! Ett extremt kap. Det känns kanske ändå liiite bättre med att du inte är här när jag ser att allt är bra med dig där borta!!!!! eller..... fast nä. Jag hoppas verkligen att du får det mest fantastiska året någonsin och att du vips är hemma igen! (321 dagar kvar...... vadå nedräkning?) Jag önskar att jag gett dig en liten låda med en kram om dagen i... Du får typ det ändå... mentalt. Kanske ska nämna också att jag kommer SAAAAAAAKKKKKKNNNNNAAAAAAAAAA DIG BÄSTASTE JULIAAAAAAAA!! Hälsa New York och... framförallt... Julia Lundberg från mig!

KRAAAAM

2010-08-21 @ 09:02:16
Postat av: maja

JULIA HELLEDAY!!!!!! ofta du är framme!??!?! ok jag vet att alla redan sagt det här men VET DU HUR OVERKLIGT DET KÄNNS!!!!!!!! här har man som inte gjort NÅGOT medan du hann till USA. kul.

alltså ah JAG FATTAR INTE

och förresten vem är gubben är han känd eller tog du kort på honom bara hahahaha

2010-08-21 @ 10:27:31
Postat av: Eva

Eh... ursäkta mig Maja... jag vill inte verka otrevlig här men den där gubben råkar vara Stellan Skarsgård. STOR svensk skådespelare. Har t.ex. varit med i Pirates of the caribbean, Mamma mia, Arn osv. osv. hahahahaha

2010-08-21 @ 10:37:10
Postat av: Hanna

Så himla cool vän du har skaffat dig Julia! Och vad bra att allt gick bra med flyget :D Vi har i alla fall ett helt underbart väder nu också, molnigt och kallt, lite regn varning. Vadå inte bra väder??? Så jag är absolut inte avundsjuk på dina 31 grader och att du är i NY, inte alls..

Jag kommer att sakna dig Julia, fortsätt med dina uppdateringar. :D



2010-08-21 @ 11:00:05
Postat av: amanda

FINASTE JULIA DU KOMMER HA DET SÅ SJUUUUUUKT BRAAAAA! VI SAKNAR DIG REDAN MEN DU FÅR GLÖMMA OSS OM DU VILL

2010-08-21 @ 16:49:11
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej mitt goa vackra barnbarn, så vacker du är i din baddräkt. Du ser ut som en filmstar. Kul med Stellan, är det en bild du hittat eller tagit på honom på flygplatsen??

Vilka föräldrar du har hyra ut rummet ja säger bara det...... tur att det var på skoj. Du må tro att det gråtes i din familj. Ha det så bra gulle Julia. Så kul att man kan använda fb över hela världen. kram fr mormor

2010-08-21 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0