nu så.


Det här är då klänningen som ni fick se tyget på förut. Den är hur mysig som helst, det är dessutom kanske den enklaste klänningen jag någonsin sytt, det är fyra bitar utklippt bara exakt som jag vill att de ska se ut och sen ihopsydda. KLART. Jag kände mig hur somrig som helst när jag hade på mig den. ÅÅÅÅH. Ja ja. Jag och min vän Carrrrrrooo var på bio ikväll såg den här Remember me med Robert Pattinson. Den var jättebra OCH vi grät som små korvar på slutet. Och alltså de som satt framför oss. Inte konstigt att de inte grät, för de satt och kollade på oss HELA filmen istället. Obehagligt. Sen myste vi runt och åt glass (B&J's) bara. Kul att man förlorar en timmes sömn i natt för övrigt. Det känns helt rättvist. Aaaaah.




XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Julia, vilken mysig klänning, hoppas sommaren kommer snart så du får använda den.

2010-03-28 @ 10:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0