chokladbollensdag.









Alltså jag har aldrig haft så mycket cravings efter chokladbollar som idag när min vän Kajsa nämnde att det var chokladbollens dag idag. AAAH. MEN nu bakade jag det när jag kom hem och alltså jag funderar seriöst på att äta upp alla och låtsas som att de aldrig fanns för jag vill verkligen ha ALLA. Och det är ju typ ändå elakt att bara lämna en eller två till resten av familjen. Då blir det bara bråk om vem som ska få de två sista. Jag kanske helt enkelt gör dem en tjänst genom att äta upp dem. Ja. Ikväll ska jag dansa lyrisk dans och sen ska jag följa med min vän Julia och grilla med några andra. SEN imorgon har jag bara EN lektion och sen är det LOV ända tills på måndag! Lovely. Jag ska hinna bruncha med två av mina danskompisar då, mysa med några mysiga flickor (marshmallows, brasa, varm choklad), träffa lite annat folk, vara med min vän Carro (chokladsås, glass) och ja jag vet inte. Alltså jag tyckte nyss att jag inte hade något uppbokat. Men sen hände något. Jahopp.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anders

Aha, visste inte att det fanns en chokladbollens dag. Ett mkt bra initiativ må jag säga! :)

2010-05-13 @ 15:19:33
URL: http://usapa30dagar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0