DANSADANSDANS.

Ja. Alltså jag vet inte varför jag är uppe fortfarande. MEN så kan det gå. Jag skulle egentligen gå och lägga mig TIDIGT idag eftersom att jag är så fruktansvärt trött efter alla dansföreställningar i helgen. Alltså det var så otroligt roligt men jag ÄR typ ett blåmärke nu med träningsvärk så det finns inte! Här har ni en film med danserna som jag och min syster var med och dansade i och TACK till min nioåriga BROR, all cred till honom, som har filmat alltihopa. Bra gjort för att vara nio. Men ha överseende med att det är väldigt mycket på bara mig till exempel. AH. Inte okej. Och väldigt mycket in- och utzoomning. Men men. Bättre än inget. Jag har bilder också som ni får se sen! :)
.
Kopiera länken (jag tog bort länken för alltså den där lösningen var ju så dum den kan bli. Vad trodde jag egentligen?) och öppna i ett nytt fönster, jag hoppas för allt i världen att det fungerar men jag är tveksam. Okej det fungerade inte. Skrutt. Ska försöka lösa det på något sätt.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0