träningsvärk.


.

Vackert danssmink.

Vackert danshår.
.
Jaha. Då var den första halvan av dansföreställningarna avklarade. Så otroligt ROLIGT. Men jag tycker synd om dem som de två första föreställningarna för alltså vi sög hur mycket som helst. Eller jag var i alla fall sämst. MEN på sista satte jag åtminstone EN av danserna HELT rätt! :) Dock så är jag helt täckt av blåmärken nu. Som syns och inte syns. Och jag känner redan hur träningsvärken börjar krypa på mig och att det kommer bli fruktansvärt. Jajjemen. MEN därför tänker jag bada skumbad nu LÄNGE och lyssna på musik och KANSKE eventuellt möjligtvis förhoppningsvis lite senare hitta någon slags styrka och läsa lite geografi till provet på måndag. Sov gott.
.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0