villsova.


ÅH. Jag har nu ägnat hela mitt liv åt att de senaste timmarna försöka göra en rörlig bild att lägga upp här. Jag lyckades så långt som att fixa den i photoshop och spara den och allt MEN sen är det bloggen som helt enkelt inte VILL hjälpa till. Usch. Nä nu ger jag upp. Nu tänker jag sova. LÄNGE. Eller så länge som det går innan någon kommer hem och förstör friden. Jag hade för övrigt bara EN lektion idag som sagt och det vara bara jag och läraren där den första halvtimmen. För klassen jag läser geografi med KOM INTE så jag var själv. KUL. Men vi hade lektion ÄNDÅ för VEM vill vara ledig? Åh. Nu ska jag som sagt sova och sen tänker jag äta glass eller något annat gott. Åh jag vill se någon jättebra film också men har ingen aning om vilken jag ska se. Någon som har ett förslag?
.
OCH just det. Någon frågade hur länge jag har dansat och jag började dansa när jag var 4 år redan, på Dansforum i Umeå, det som numera är Balettakademin. Där dansade jag tills jag var 10 år tror jag. Pyttedans, barndans, dansmix och jazz. Sedan hade jag ett uppehåll då jag red istället MEN sen när jag var 13 år så började jag dansa igen, på Umeå Dansskola. Och där dansar jag fortfarande. Där har jag dansat balett, jazz, lyrisk dans och modern dans. Jag insåg just att jag har ju dansat videodans, streetfunk och streetjazz också. Haha. Sådärja.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har ett superbra filmförslag, om du inte har sett den redan: PS, I love you. U N D E R B A R film! (Se den igen om du har sett den ;-))

2010-05-12 @ 20:48:33
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: Mormor

har du inte vaknat snart???? kram fr mormor

2010-05-14 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0