iå2owpeidksjnxlsa


lite mer updatessss. hhar lekt med små hundvalpar istället för att ha löpträning.

det har varit 20 minusgrader när vi faktiskt haft löpträning utomhus.

har blött näsblod och varit högst oattraktiv. men den bjuder jag på.

har haft som kick ass nails som min syster michelle gjorde en kväll när vi satt och pluggade.

har tittat på cribs på MTV.

...

haft meet och vi tog med oss nagellack och sysselsatte oss med det.

jag spillde ut hela nagellacksborttagningsmedlet på filten. förstörde filten, det rann igenom och förstörde golvet. bra gjort julia.

har haft SJUKASTE muskelkramperna och fruktansvärt inflammerad benhinneinflammation. skönt liv. gick omkring med is och grejer hela meetet. lyckades dock på något sätt ändå springa mitt personliga rekord i 800 metern. 2 minuter och 59 sekunder. SUB 3!!!

det var det. herrå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman, livet i Amerikat går hårt åt dig, var rädd om dig. Men grattis iaf till personliga rekordet. Vilka söta valpar, vems är dom? Roligt att du uppgraderade bloggen. kram fr mormor

2011-01-31 @ 06:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0