blast from the past

TÄNK MARILYN MONROE, ELVIS PRESLEY OCH THE BEATLES

 

tänk thriller och girls just wanna have fun

 

tänk leotards, hög midja, färgglada tights och hårband

 

tänk stort hår, utsvängda byxor och paljetter

 

tänk träningsoveraller, pastellfärger och puffärmar

 

tänk ABBA, the Bee Gees och Britney Spears

 

tänk platåskor, disco och glitter

 

DET HÄR MINA VÄNNER är vad the junior class håller på att sätta ihop till en stor show om två veckor, det kallas Junior Exhibition och vårt tema är BLAST FROM THE PAST

.

Det går ut på att sätta ihop sketcher, göra danser, sjunga sånger och hitta kläder från alla dessa olika tidsperioder. De närmsta två veckorna har vi träningar från 4-8pm VARJE dag. Hej då läxor. Hej då sömn. Hej då att överhuvudtaget ha ett liv. MEN jag gillar det. Jag är hur taggad som helst. The junior class gör det här varje år för att samla ihop pengar till graduation och tydligen så drar det alltid en STOR publik. De räknar med MINST 800 pers.

.

SÅ. Det där är det som jag kommer hålla på med de närmsta veckorna. Bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter ju fantastiskt kul! Förstår att du taggad!! Vad ska du göra?

2011-03-09 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0