reese's pieces peanut butter cups


PRATADE JUST med pappa, william, mamma och cornelia. Efter SEX VECKOR så har de ÄNTLIGEN fått paketet med alla julklappar vi skickade härifrån. Det var en massa typiska amerikanska grejer i och lite andra presenter och brev. HUR SOM HELST så skickade jag BLAND ANNAT reese's pieces peanut butter cups och jag tvingade dom att äta de på samma gång. PRECIS som jag misstänkte så ÄLSKADE dom det. FAST inte william`!?!?! poor deprived little child. Han gillade inte jordnötssmörsmaken. När jag ska att han var körd för att allt i USA är gjort av jordnötssmör i princip började han grina. Bra gjort Julia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullan du är för härlig, du ska se att William kommer att älska Amerikat. Nu är det bara 99 dagar kvar/mormor

2011-03-02 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0