ute vid kusten



I lördags hade vi universums längsta meet någonsin. Vi åkte från skolan halv elva på morgonen och kom inte hem förrän tolv timmar senare. Brutalt. Sen i söndags åkte jag, Mikaela, hennes mamma och bror och hans kompis ut till kusten. En liten utflykt. Vi stannade på en liten flea market, loppis, och jag fyndade några söta saker! Blir glad av loppisar. Sedan drog vi ut till havet och gick omkring ett tag. Sedan avslutade vi med glass. Det var perfekt väder. Uunderbart.



 

 


så här ser jag ut
när jag tävlar för övrigt...oh god


Kommentarer
Postat av: Amanda (the creepy one)

Åh sommar <33



P.S: julia du var galet lik william på sista bilderna!! ;)

2011-05-04 @ 16:22:54
URL: http://blogg.veckorevyn.com/amandabrohman
Postat av: Pappsen

Vad kul! Du ser verkligen koncentrad ut på sista bilderna! Är det höjdhopp du ska göra?

2011-05-04 @ 23:13:10
Postat av: Pappsen

Vad kul! Du ser verkligen koncentrad ut på sista bilderna! ;-) Är det höjdhoppet du ska göra?

2011-05-04 @ 23:14:11
Postat av: Mamsen

Gumman, ser härligt ut med utflykt till havet! Du ser ut som en riktig tuffing på höjdhoppsbilderna!

2011-05-05 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0