äntligentillslutfinally.


AH!!! Jag är så himla glad just nu! Igår hämtade vi hem min syster från sin jäääääääääättelååååångaaaaaaaaaaaa Europaresa! De har varit överallt verkligen. Men nu, två veckor senare så är hon ÄNTLIGEN hemma. Alltså det finns inte ord för hur glad jag blev igår när hon kom ut ur bussen! Jag kramade i princip sönder henne och vi skrek och skrattade och grät typ på samma gång. Fint. Men ja alltså ÅH skönt att hon är hemma! Jag fick två par jättefina örhängen av henne, med motiveringen att jag alltid använder hennes örhängen, och det är faktiskt väldigt sant. JUST DET. Jag fick en glasskopa från Disneyland också! Med Musse Pigg på! Jättefin. Här är chokladbollarna jag bakade till henne sekunden innan vi åkte iväg igår, och just det, jag och min bror gjorde en stor banderoll eller vad man ska kalla det med texten välkommen hem cornelia och alla andra. Snelt. Just det. Jag var på bio igår och såg Date Night, alltså jag skrattade så jag grät helt seriöst. Och just det. Något hände med min familj igår. Vi började på riktigt krigas med mat. Jag fick ett utbrott på min käre far och slängde en påse hasselnötter i huvudet på honom. Vilket ledde till att hela köket blev fyllt med hasselnötter och att min pappa nu har en bula och en nackskada typ. Det var ju inte riktigt meningen egentligen. Sen tappade pappa ett tvåliters glasspaket på min brors huvud också. Vilket ledde till att han började gråta och nu har en bula i huvudet. Bra där. Ja. Nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga lite grann, jag har så himla mycket att göra den här veckan. Det är sinnessjukt. Sen ska jag dansa också, och idag får jag nog min nya balettdräkt!
.
CHOKLADBOLLAR
100 g margarin eller smör
3/4 dl socker
3 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
3 dl havregryn
2 msk kallt kaffe
kokos till garnering
.
gör så här
1. Skär matfettet i mindre bitar
2. Blanda ihop matfett, socker, kakao, vaniljsocker och havregryn
3. Häll i kaffet och blanda ihop till en smet
4. Rulla till små bollar, ca 25 stycken, och vänd sedan chokladbollarna i kokos
.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0