enbradag.


Alltså FÖRUTOM att jag har fått en placering hos en familj idag i USA såååååå måste jag bara berätta om vilken TUR jag hade i morse. Alltså jag BRUKAR gå upp klockan sex. Jag vet. Jag är konstig. VEM tar sån tid liksom? MEN jag gör det av någon anledning. Och alltså JUST idag så skulle jag inte åka med pappa i bilen in till stan utan jag skulle åka buss. För han hade åkt til Stockholm och mamma började klockan SJU. Roligt. MEN så då i morse så vaknade jag och var jättenöjd, jag sträckte på mig och var hur glad som helst över att solen lyste mig rakt i ögonen till och med. Sen låg jag där och tänkte att det kändes väldigt bra, lite för bra kanske. Sen kollade jag på klockan och insåg att klockan var SJU. ALLTSÅ hade jag försovit mig EN TIMME. Fruktansvärt. Och jag var inte direkt normal, jag låg typ i fem minuter och slängde omkring mina täcken och sparkade omkring mig för att jag blev så arg. Sen skickade jag ett sms till min vän och sa att jag försovit mig. SEN började jag röra på mig. MEN! Alltså när klockan var PRICK halv nio, då vi börjar, då valsade jag in i klassrummet. JAJJEMEN. Så rättvist. Slutsatsen av detta blir att jag imorgon kommer gå upp klockan sju också! Jag åt för övrigt årets första mjukglass idag! Mums. Med noisettesås och allt. Hehe. Gott.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är för härlig.

2010-04-14 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0