enliteninsikt.


Här har ni en bild som visar min sportigaste sida. Jag är seriös.
.
Alltså jag kom just på en sak. Min värdfamilj har dessa intressen: american football, baseball, basketball, football, soccer (vanlig fotboll), softball, sports, watching sports. Julia Helleday har dessa intressen: dansa, dansa, dansa lite mer, baka, sy, äta glass. Jag HATAR bollsporter. SER NI hur detta ser ut?!?!?!? Jag har hamnat hos en familj som praktiskt taget LEVER för bollsporter. Alltså jag HATAR verkligen bollsporter. Basketboll, handboll, innebandy, fotboll är ungefär det tråkigaste jag vet. Beach volleyboll KAN vara roligt på sommaren, då det är varmt, och man blir brun. MEN alltså HUR roligt är det att springa fram och tillbaka på en stor plan efter en BOLL??? Kom igen. Ja. Men det här är ju mix match in heaven! HELT KLART. Ja. Och alltså jag KOMMER typ bli en bollsportsmänniska. Hjälp. Jag ska nog spela golf där borta och funderar på att spela tennis också, och dansa såklart!!! Men alltså ååååh intensiva spring-bollsporter. AAAAH.
.
XOXO



Kommentarer
Postat av: Mormor

Alltså är inte det där Cornelias gamla nattlinne som du sydde till henne för ca 3 år sedan????

2010-04-27 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0