jaghjärtajordgubbar.


Den här bilden symboliserar i detta nu mina bästa vänner. Men efter sommaren kommer de nog vara mer än hatade av mig. MEN det gör ingenting. Alltså JORDGUBBAAAAAAAR, jag fick sommarjobb IDAG att sälja jordgubbar i sommar. AAAAAAH!!!! Jag är så fruktansvärt GLAD. Innan de ringde idag så hade jag verkligen ångest och visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. För att HEJ en sommar utan pengar känns INTE okej. MEN NU SÅ. Jag var till och med desperat att jag och en kompis funderade helt ärligt att söka jobb som telefonförsäljareOnline. Dödsjobbet. Jobbet som har gjort folk i min ålder utbrända. Ja, vi var helt seriösa. Stackars min vän, nu får han söka själv istället, om han nu gör det. Hehe. MEN alltså jag har i alla fall ett sommarjobb nuuuu OCH det kommer vara under hela sommaren tror jag, eller alltså lite olika delar under sommaren, eller jag vet inte förresten alls. Men jag vet att jag ska få sälja jordgubbarna i Holmsund i alla fall, SÅ otroligt skönt att inte behöva åka iväg så långt för att jobba! Underbart.
.
Alltså idag har varit en BRA dag. Jag fick ett sommarjobb. Jag har köpt klääääädeeeer, och ett par skor. Jag skulle ju åka till ica maxi och köpa de där fake-conversen MEN när jag kom dit så var de trippelt så dyra som jag hade väntat mig och de var inte alls så snygga som jag trodde. SÅ jag får nog ta mig en titt på skopunkten och ersboda istället, som några föreslog! Om jag nu inte får låna några av någon. Men sen så gick jag till Lindex för att försöka hitta såna där transparenta tights med svarta hjärtan på MEN såklart så fanns de inte där heller. VAR finns det såna någonstans? Sen så gick jag till H&M istället och testade en massa kläder och jag dog typ för att allt var så fruktansvärt snyggt. Sen när jag hade sållat ut HUR mycket som helst så var jag ändå uppe i 600 kronor. MEN jag kunde verkligen inte ta bort något mer så jag gick för att betala MENmedgavs inte mitt kort. Jobbigt. Så då tog jag bort en svart lång enkel mysig perfekt sommarklänning och skulle istället betala 500 kronor. MEN då medgavs kortet inte IGEN. Jobbigt OCH pinsamt. Men jag vägrade ta bort något mer och fick panik. Men som tur var så hade jag en hundring i min plånbok SÅ det löste sig. Inte okej. Hehe sen träffade jag min syster på stan och då köpte jag en till sak för en till hundring jag hittade i min plånbok. Bra där. Jag köpte i alla fall en svart-röd-randig jump suit, ett par svarta skor med en liten klack, ett par svarta cykelbyxor och en vit tunn stickad mysig myströja också. HEHE. Jag visar det någon annan gång. Men jag är alltså glad i alla fall. FAST nu är jag pank i och för sig. Åtta kronor har jag kvar. jag välkomnar maj och nytt studiebidrag med öppna armar nu.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

lilla gumman vad du shoppar, du påminner mig om någon?????

2010-04-28 @ 21:25:42
Postat av: Alice Risholt

Hjärtan-tigtsen finns på kapp ahl! :)

2010-04-29 @ 07:02:37
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: emma

HAHHAHA SJÄLVKLART :D ÅH JAG MED! HELT UNDERBART!!!!

2010-04-29 @ 12:40:16
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0