kokosbollar.


Jag har varit med CARRO idag. Vi var på stan. Solade. Åt kokosbollar. Pratade. Åt vit choklad. Drack juice. Det var MYSIGT. Haha. Just det, det var en jättesöt liten pojke som gick förbi med sin pappa när vi satt där och helt plötlisgt så stannade han och tog fram en liten leksakskamera och började ta kort på oss. Haha. Hur gullig som helst. Sen gick han några steg. Tog några fler kort. Skrattade hur mycket som helst. Gick några fler steg. Tog kort på ett par som passerade som blev rädda typ och ja så fortsatte han så tills vi inte såg dem mer. SÖT. Sen har vi varit hemma hos mig, ätit middag med Carros familj och sen låg vi i min säng och var bara coola. Eh. Som min vän sedan fint frågade. HUR ska hon kunna klara sig utan dagar som denna sedan när jag åker iväg? OCH alltså det är så sant. USCH. Jag vill inte ens tänka på det. Det är så fruktansvärt jobbigt. Det är precis såna här småsaker som är så underbart fantastiskt roligt, konstigt och stört. MEN det gillar jag. Nu ska jag gå på en promenad.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hjärtat mitt jag förstår att du kommer att sakna Carro i USA. Men å andra sidan var ju hon i flera år i Africa och det gick ju bra. Den vänskap ni har den kommer att finnas kvar när du kommer hem.

2010-04-11 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0