silkesdroppar.


Ja. Jag köpte silkesdroppar här om dagen. Jag har läst att det ska göra håret mindre FRIZZZZSSSZSZSIIIIGT och att det ska vårda slitna och kluvna hårtoppar. Hej mitt hår faller av hela tiden. SÅ det är PRECIS vad jag behöver. Jag ser ut som ett troll ju. MEN det här funkade. Jag duschade igår och gnuggade in det där i håret och i morse när jag vaknade såg det ut så här!!! Ja. Det här är då jag au naturell alltså. BTW så är den där flaskan kanske den coolaste flaskan jag sett. NOT. Hej jag heter Julia Helleday och är en rockaholic. EEEEEEEEH. Rock out. AAAH. Men jag gick runt på alla frisörsalonger i stan typ och då var det den här som verkade bäst, för jag fick testa den, och den luktade godast. SÅKLART. Däremot så var jag helt borta när jag skulle köpa den. Den kostade 199 kronor och då fick jag för mig att den kostade bara 100 kronor av någon konstig anledning så jag var hur nöjd som helst. Alltså jag är seriös med att det tog mig typ en kvart efteråt att inse att den var precis lika dyr som alla de andra jag kollat på också. JUST DET. Det första som hände när jag lagt ner den i väskan i en påse med kläder i var att locket lossnade och det rann ut. Rättvist.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

vackrare hår finns inte och det är naturellt.....

2010-04-04 @ 19:26:07
Postat av: Anonym

så fruktansvärt fint hår!

2010-04-04 @ 23:49:55
URL: http://svagaord.blogg.se/
Postat av: ohoo

juliet, vars köpte du dropparna? jag är i desperat behov av något till mina hårtoppar, de är som svinto - jag skojar inte!

2010-04-05 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0