bananrepubliken

tänkte bara säga lite saker.


1. den HÄR koftan köpte jag på Banana Republic i neeeeew yoooork ciiiiityyyyyy, HEHEHEH nice. Vet inte riktigt vad jag är mest glad över.=!??!?! påsen eller tröjan? :S:S :/ nä men jag hade en brutal luck with this. koftan hade kostat 69.95 dollars and then it was on sale for 29.95 och sen var det tydligen 25% off så jag fick den för 19.95 dollars!!!! hur värt som helst. okej kuuuul punkt. och HJÄLP vad dysse jag är :S kan knapp skilja på engelska och svenska, REDAN, så är det när jag pratar också...... always blabbers with swedish expressions and stuff. men jahaaaa. ah.


2. någon frågade om min dator. och ja så här är det. jag har MIN EGEN dator när jag är här, hade en prefectly fine vit macbook som jag hade fått från skolan. men sen gick skolan och blev äcklig och sa att jag var tvungen att lämna in den så då tvingades vi att köpa en ny.... hade DÖTT annars, så nu har jag en macbook pro, en aluminum you know? och det blev som min 18-års-present, quite a good deal actually HEHEH


3. LISA CAROLINE BOSTRÖM. skämta INTE om sånt där okej!?


4. värdfamiljen är HUR mysig som helst, de är jättetrevliga och de gör verkligen allt för att jag ska feel comfortable and everything, today me and cathy went grocery shopping och då fick jag verkligen i princip köpa vad jag ville. HEHEH jag har brought some veggies and fruit to the house now... det var necessary, VERKLIGEN! jag tvingade cathy att ta emot 26 dollar av mig, fast hon knappt ville, tryckte tillslut upp de i ansiktet på henne. kände mig jätteoförskämd som plockade på mig en massa mat så även om det inte var mycket jag gav kändes det ändå bättre.


5. jag har haft TVÅ practices with the cross country running team now och am still alive, look at that! nä men det är faktiskt ROLIGT, tro det eller ej!? :S;S:S:S mycket bättre than I thought. Imorgon ska jag och six other girls from the team ha sleepover, at Mackayla's house. HahA verkligen som typiska sleepovers på film med sleeping bags and girl talk and everything.


6. Imorgon blir verkligen a busy day. Jag och Cathy och unfortunately ethan and devon as well are going to the mall to do some shopping (need some proper jammies) och sen klockan 4 ska vi till dansskolan för registration och se om det är möjligt för mig att dansa där samtidigt som jag är med i cross country. Kommer nog dansa a few times a week then, förmodligen jazz, balett och KANSKE KANSKE KANSKE modernt också! HOPPAS. keep your fingers crossed okay!? så kära mor och far, ni måste skicka mina balett- och tåspetsskor hit då, och min balettkjol. HEHE


7. har inget mer att säga. JOOO mitt rum är ROSA och brunt. hur giirly som helst haha ;) I like it. ska se om jag kan ta några bra bilder........

 


8. gav familjen presenterna som jag hade med mig igår kväll och alltså det var kanske det roligaste någonsin när de fick smaka på djungelvrålen. Devon klarade det ändå bra, Cathy vägrade smaka, Tom gjorde KONSTIGA miner hur länge som helst och Ethan dog typ, han skrek och sprang och slängde iväg den och sköljde ur munnen i typ 10 minuter. Vad HÄNDER?! men de blev jätteglada för allting annat jag gav, ethan har gått omkring i en blå t-shirt med en älg på och ett sweden-print hela dagen så. :) (tänkte göra tecknet för tummen upp men ångrade mig........ patetiskt ju)


9. På fredag ska Tom ha ett golf party (!?!??) här hemma och han har bara killar i sitt golf team och han har verkligen sagt till de i teamet att de ska få träffa mig och han pratade med mig och ba hHHEHEHEH hihihihi de kommer hit på fredag HEHE ;) ;);););)) alltså hjälp, han försöker typ set me up med en av killarna också................ han hade sagt particularly till en kille att jag skulle vara där och ba hehe you're going out on a date??? ;) ;) alltså AAAAH vad GÖR han!? förmodligen kommer detta vara världens tråkigast kille i hela världen, säger ingenting, frågar ingenting, luktar illa och har spenat mellan tänder, on top of everything ser han säkert ut som en dinosaurie också. :D:D:DD:D:DD:D så håll tummarna för det också, eller förresten, håll BARA tummarna för det, skit i dansgrejen! alltså att han ska vara a normal human being at least.


10. Okej nu har jag på riktigt inget mer att säga, sitter just i detta nu och ser på en tv-show med cathy och tom. Det är kanske det dummaste jag sett. En tjej trying to get straws in a potato and then put some M&M's on them. ba jahaaaa.!?!??! så himla dumt. De frågade om vi hade silly tv-shows i sverige and I was like ehm YEAH wo do, do know paradise hotel? och de sa nej men sen insåg jag att det var nog ÄNNU dummare av mig än potatistjejen att säga just DET programmet för förklaringen hade verkligen blivit awkward. Så jag just zipped my mouth shut och sa inget mer, tom kollade konstigt på mig det var nog probably for the best.

alltså hjälp. ROLIGA saker jag skriver om HEIHEIEHIEHHEEHHIHI.. eller.


saknar er alla okej?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Julia och god morgon kl är nu 05 54 i Sverige. Vad kul att allt flyter på med både det sociala och språket. Tror att din date blir toppen, ha en bra dag mitt älskade barnbarn

2010-08-25 @ 05:56:14
Postat av: Pappsen

Du är för gullig när du beskriver allt! Kramar i mängd!

2010-08-25 @ 06:47:12
Postat av: CARRO

julia du kan inte skriva på engelska!!!! du vet att jag inte kan det språket. puss (PS. förlåt ska aldrig mer skämta om sånt)

2010-08-25 @ 09:27:23
Postat av: CARRROO

PS2. vill höra allt om den där DEJTKILLEN!!!!! uppdatera mig kvinna!!!!!

2010-08-25 @ 09:28:02
Postat av: maja

ja berätta om dejtkillen hahahaha

2010-08-25 @ 12:47:49
Postat av: Mamsen

Hej gumman!

Vad roligt du skriver, jag skrattade högt när jag läste om tv-showen! Allt låter ju jättebra! Vad skönt att det ordnat sig med maten, du får väl laga något smarrigt till dem. Stor kram, vi hörs snart...

2010-08-25 @ 14:13:07
Postat av: josefine g

åh jag är så avundsjuk på dig julia!

har du börjat skolan än?

2010-08-25 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0