lite snabbt så där bara.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cool flicka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

det där linnet köpte jag faktiskt

 

- var på the mall med zuzana pitkova idag. tjejen från slovakien som tillfälligt ska bo här med oss. hon är mysig, söt, trevlig och rolig, köpte slut alla mina pengar i princip HIHI.

- vi shoppade i fem timmar, vi var på hollister, aeropostel, abercombie&fitch, hot topic, jcpenney, shoe dept, charlotte russe, dairy queen och ÅT GLASSSSSSSSS (blizzard med double fudge cookie dough) och en massa andra affärer som jag verkligen inte kommer ihåg namnet på

´

- vi hade going-away-dinner för mimi (mormorn) som ska göra en surgery imorgon och vara borta några veckor

- vi åt GLASSTÅRTA från dairy queen

 

 

- dejt-incident

- vi såg på filmen blindside med sandra och bullock och jag somnade och snarkade

god natt


Kommentarer
Postat av: cornelia

åååååh najs min vän!! låter som en najs dag!!! jag kommer använda dina kläde sen!!!! Dubble fudge cookie dough lät inte fle!!! awsome!! vill ha.

2010-08-29 @ 14:10:50
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ni har ju haft det kul, eller hur? Låter bra för framtiden...

Kom ihåg att stänga plånboken ibland...

Stor kram

2010-08-30 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0