2009.

så här såg jag ut under tvåtusennio. det var ett låååångt år. jag var ledsen och glad, lycklig och förtvivlad. det har varit lätt och svårt. jag har kämpat men också varit världens segaste människa. jag har gråtit av sorg och av lycka och skrattat så jag gråtit och skrattat så jag fått ont i magen.
jag har ätit glass, dansat som en galning, myst med mina underbara kompisar, varit med min fantastiska familj, varit i stockholm, göteborg och örebro och en massa andra ställen. jag har legat på sjukhus. jag har haft en fransis hemma hos mig och varit i frankrike och bott hos en fransis. jag har fyllt sjutton. jag började i en ny klass och det var HELT rätt. jag klippte mig och färgade håret. jag jobbade och svettades som en gris och tjänade inte alls så mycket pengar som jag hade velat. 

jag har vandrat runt runt i en hage. jag har sett på en massa filmer. jag har varit töntig och coooooool. jag har spenderat en massa pengar. jag har badat. jag har varit på en konsert med MUSE. jag har frusit. jag har gått otaliga gånger fram och tillbaka till matsalen i skolan. jag har skrivit en massa tråkiga skolarbeten. jag firade för första gången jul utan min mormor och morfar.
jag har haft fjärilar i magen. jag har varit pinsam. jag har bakat hur mycket som helst. jag startade en blogg??!?!? :S:S:S:S jag har fotograferat. jag har vänt på dygnet. jag har hoppat runt av glädje. jag har lärt känna en massa nya gosiga människor.

jag hade klädtävling. jag åt ännu mer glass.
jag har gjort klart mitt rum. jag blev medlem på facebook. jag blev beroende av facebook. jag blev bestulen på min mobil. jag har promenerat. jag har tränat.
jag gjorde en helt fantastiskt exceptionell pizzadans tillsammans med några av mina fina vänner. jag har sjungit falskt. jag har sjungit mindre falskt. jag har inte tvättat. jag har pratat högt. jag har inte pratat tyst. jag har inte lärt mig att viska än. jag har varit odiskret. jag har varit artig och oartig. jag har skrivit dagbok. jag har planerat saker.
det där är några saker som hände under 2009. vad hände er under 2009?
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: maja

SÅ HIMLA FINT.

jags ska också göra en sån här.

fast det säger jag alltid......

det här var mig favoritrad haha:

"jag har pratat högt. jag har inte pratat tyst. jag har inte lärt mig att viska än. jag har varit odiskret."

2010-01-17 @ 02:43:01
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0