sötsug är skoningslöst.


alltså när jag kom hem idag så DOG jag av sötsug typ. eller jag har varit HELT sjukt sugen HELA dagen. gah. igår vid halv elva så hittade jag ett helt magiskt recept som jag var HUR nära som helst på att göra MEN jag lyckades hålla mig HEHEHEHEH, eller jag orkade inte resa mig ur sängen. men idag så gjorde jag det i alla fall. vi pratade om det i skolan idag, typ hela dagen. imorgon ska jag ta med mig (det som är kvar av) kakdegen till klassen haha. hoppas de tar med en sked. här är receptet i alla fall:
.
COOKIE DOUGH
100 g smör
1 dl farinsocker
3/4 dl vetemjöl
1 tsk vaniljsocker
100 g choklad
.
gör så här
Rör smör och socker mjukt, tillsätt mjöl och vaniljsocker. Hacka nötter och choklad och rör i det i smeten. Plasta in degen och låt den vila i kylen en timme.

MUMS mums muuuuuuuums säger jag bara. det tog typ två sekunder att göra SÅ do it!!! det stillar helt klart sötsuget. HEHEHEHEHEHHE. JUST DET, nu har jag skrivit klart mitt student's letter också. PANIK vad det är smörigt. jag dör. TVÅ hela sidor med BARA en massa smöriga beskrivningar av hur BRA jag är och vad jag gillar och hur jag vill att det här året ska bli. HAHA. det är INTE okej. här är ett LITET utdrag. och HÄR smörar jag bara. alltså HAHA.  det krävdes MYCKET mod för att lägga upp det där ska ni veta.



OKEJ. där är det. MEN det viktiga är ju att NU kan vi snart skicka in det så att de kan börja leta en familj åt mig nån gång! :D
.
XOXO


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha bra är du är TYDLIG med vädergrejen nu lär du ju INTE hamna i alaska! ;)

2010-01-28 @ 19:05:34
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: Sara

Men om du inte har skickat in dina ansökningshandlingar än, kan du ändå göra delstatsval då?

2010-01-28 @ 19:30:46
Postat av: maja

JULIA ADELE HELLEDAY.

ok. jag loggar in....JAG VET INTE. jag har asmycket den här helgen. men ÅÅÅH jag vet verkligen inte... NÄR NÄR NÄR MIN VÄN?

2010-02-06 @ 07:02:35
URL: http://majafjell.blogg.se/
Postat av: klara

jag provade receptet nyss, haha det blev inte gott! jag antog att farinsocker och rörsocker var samma sak, och sen hade jag ingen choklad. blev rätt fail...haha ;)

2011-05-17 @ 19:26:10
URL: http://itdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0