baraförattavledauppmärksamheten.


Okej. Bara för att det här inte ska bli ett helt ovärt pinsamt konstigt stört inlägg så kan jag ju bara säga att det här nagellackek köpte jag på H&M för 39,50 kronor. Det ska vara gammelrosa MEN det är det verkligen inte men jag gillar det ändå.
.
MEN ja. I alla fall. Alltså det här är ett stort skämt. Jag ju ut min garderob här om dagen som jag sa förut och alltså min vän Eva frågade om jag kunde ta med kläderna och visa och min andra vän Marika sa också något om det. Och jag kom inte på något bättre sätt att visa det på ÄN så här. som ett bevis på hur mycket TID jag tydligen har och vilket LIV jag inte har så tog jag kort på alla kläder som inte såg ut som bajs och ja. Här är dem. Högerklicka på den lilla bilden och välj öppna länken i ny flik så kan ni titta på kläderna ordentligt. Alltså jag vill verkligen bara bli av med de här kläderna för de tar bara en massa plats. MEN alltså man skulle ju verkligen kunna sy om dem och klippa och förstöra och göra vad som helst med dem så att det blir snyggt, men jag orkar inte. Och jag har ändå haft tid med tanke på att de har hängt i min garderob ett tag men. OCH ALLTSÅ bara för att klargöra. Det här är INTE någon slags summering av min nuvarande klädstil utan det här visar mer hur den såg ut för några år sen HEHE. Alltså FÖRUT.


1. Röd-blå-rutig klänning, stl M, Vero Moda
2. Röd kofta, stl S, Saint Tropez
3. Svart kjol med detaljer, stl S, Bik Bok
4. Svart-röd-randig klänning, stl 34, H&M
5. Svart klänning med detaljer, stl 36, Primark London
6. Svart tjockare tröja med Twiggy-tryck, stl S, Gina Tricot
7. Svart ullklänning med knappar, stl S, H&M
8. Gul-svart-vit-rutig klänning, stl 32, Åhléns
9. Svart kjol med knappar, stl 38, Primark London
10. Blå-vit-randig klänning, stl one size, Rut m.fl.
11. Grön-vit-rutig kjol, stl 40, ?
12. Lejongul stickad kofta, stl M, Indiska
13. Grön ullkofta, stl XS, Gina Tricot
14. Gul-grå-mönstrad blus, stl 36, H&M
15. Lejongult linne med rosett, stl M, H&M
16. Gul klänning, stl 36, H&M
17. Lila-gul-vit-mönstrad ullklänning, stl 36, H&M
18. Grå-gul-vit-mönstrad tunik, stl S, H&M
19. Korallrosa klänning, stl 34, H&M
20. Rosablommig hemmasydd klänning
21. Lila-vit-rutig klänning, stl S, Sisters
.
Ja. Så. Eh. Pinsamt men här är det då. Nu ska jag se på film.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: marika

Må säga att nr 19 och 20. skulle sitta fin fint i min garderob skulle ja tro ;)

2010-05-16 @ 22:19:55
URL: http://www.marikaelgale.devote.se
Postat av: Eva

Åh vad duktig du var som fotade allt haha :D

Alltså kan inte du ta med typ 4, 12, 15, och 16 imorgon om du orkar? det skulle vara hur trevligt som helst. :):):)

2010-05-16 @ 23:05:18
Postat av: Amy

det var ju fina kläder julia!! :D

2010-05-16 @ 23:13:32
Postat av: marika

jadu om du ska förbi stan nått? hehee

2010-05-17 @ 07:14:22
URL: http://www.marikaelgale.devote.se
Postat av: amanda

jag vill köpa din nuvarande klädstil tack

2010-05-17 @ 15:43:46
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

20 är hanna elo sugen på

2010-05-17 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0