jaja.





Lägger upp världens sämsta bilder någonsin. MEN hann inte ta några andra. Kanske orkar det sen. Nu ska jag i alla fall in till stan och träffa min älskade saknade vän Hanna och vi ska fika i all evighet så vi hinner prata om allting vi inte hunnit prata om sen vi sågs sist. OCH alltså åh. Vi har fått världens drygaste uppgift på friskvården att VÄGA ALL MAT man äter under ett dygn och sedan ska man analysera det och hålla på. Alltså att väga frukosten jag åt nyss var det jobbigaste jag varit med om. USCH. Alltså jag tror att jag har tjänat en dag i alla fall, för igår somnade jag på eftermiddagen och sov flera timmar och sen när jag vaknade så var jag HELT säker på att det var söndag så då levde jag i det hela kvällen MEN nu är det söndag igen score på den. Jag skrev klart mit svenskatal igår också. Är inte nöjd men det är klart i alla fall. Alltså den här låten lyssnade jag hela morgonen. ÄLSKAR den.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sötnos vad fin du är. kram fr mormor

2010-05-02 @ 18:53:23
Postat av: anaaaaaaaa

det fantatiska köksbordet? ;)

2010-05-02 @ 19:00:29
Postat av: emma

åh vad snygga strumpbyxor! VILL HA. är det dom du köpte på kappahl? ;D

2010-05-03 @ 17:54:46
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0