BOSTON

VARFÖR ser jag helt borta ut?!

KOLLA MIN ARM!?!?!??!!?!? S::S:S:S

 

cool som alltid.

 

.

utbytesstudenterna minus en pojke som var på bostonresan.

folk från belgien, spanien, danmark, kina, slovakien, thailand, sydkorea och så .. just det. sverige.

bästa bilden jag fick av boston cityyyy in the night. BRA GJORT julia.

de här glasögonen köpte jag på urban outfitters i boston, köpte en massa annat också men har inte tagit några bilder på något mer. SORRY.

.

och ANGÅENDE prickeeeeen, eller den så kallade skönhetsfläcken. det är SPIRIT WEEK den här veckan och igår var det celebrity day och jag hade INGEN aning om vad jag skulle klä ut mig till.... im sooo saaaad för jag ville verkligen men jag hade INGA grejer!

.

HUR SOM HELST. pricken. jag ended up being a failed marilyn monroe. SÄMST jag vet. men alltså pricken är för det första på fel sida, jag hade ingen vit klänning, inget rött läppstift och kom helt enkelt bara fram till insikten att INGEN är ens i närheten så vacker som marilyn monroe är SÅÅÅ i might as well just give up!

.

.

.

alltså förlåt för att jag inte skriver något roligt. har bara ingen tid.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: mamsen och mormor

Vi tycker att du är både rolig och har mycket att säga! Du behöver inte be om ursäkt gumman!

Kul att få se lite av Boston!



Love/Mamma och mormor

2010-09-24 @ 11:45:56
Postat av: emma

hahaha jag tycker också det,vi är ju så otroligt snygga hehe. boston är helt underbart,vill tillbaka till usa! hur har du det,har hittat många nya vänner osv? :)

2010-10-02 @ 15:00:16
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0