mina damer och herrar välkommen till...

REWWWWWWWWEEEEEEEEEERRRRRR HIGH SCHOOOOL!!!!!!!!!

tänkte bjuda på en liten rundtur, elller inte rundtur för sånt hann jag inte med men jag tänkteeeee bjuda på lite bildeeeeeer från framförallt LUNCHEN i skolan. det är SAMMA varenda dag sååååååå HÄR ÄR DET.

den omtalade gula skolbussen kommer varje morgon PRICK 7.06am och picks us up precis framför huset, alltså VAD är problemet med ojämna tider i detta land?! bussresan tar ungefär 20 minuter (!!!!) för den kör runt typ hela usa innan den kommer till skolan som ligger kanske 3 minuter bort egentligen. tiden på bussen ägnas för det mesta åååååt att lyssna på musik och göra färdigt eventuella läxor som EJ gjordes klart kvällen innan. låtar jag är totaaalt obsessed by right now är don't stop believin' - journey, all the right moves - one republic, die for you - lil wayne, looking like that - westlife (pinsamt jag vet).

detta är då min korridooooor där jag har mitt skåp, detta är min kod 22-33-15 och det är PRECIS som på film, de första gångerna står man där som ett fån och kan inte öppna sitt skåp och man måste fråga om hjälp. sen nu går det FORT men om det inte går så måste man helt enkelt banka på skåpet. precis som vi alla har sett på film. och ja som bilden till höger visar. någon HURTIG person som faktiskt dekorerat sitt skåp, alltså VA!? folket här använder inte ens sina skåp för det är så kort tid mellan varje lektion så alla BÄR runt på alla sina böcker -----> vilket är förklaringen till DESSA:



det här är inte ens ett skämt, IF i could i wouuuuld definitely ta bilder på folket som har exakt de här ryggsäckarna och visa men jag är tyvärr inte så diskret av mig med min kamera. alltså det finns faktiskt VISSA människor här som man ba oooooh den där flickan/pojken har ändå potential, klär sig helt okej, ser inte ut som bajs... FAST VÄNTA aaaah znyyyyg ryggsäck buddy. förstör ALLT. speciellt på flickorna som bär på dessa små godingar samtidigt:

skämtar alltså fortfarande inte. kan dock glatt meddela att jag slutat throw up när jag ser detta, börjar bli van. :S:S:S:S:S:S:S:S::S:S
.
.
SÅÅÅÅ vidare till LUNCHEN.


eller, först en bild från min performance arts class idag. detta är alltså jag.
.
NU LUNCHEEEEN AT BREWER HIGH.



1. lexa 2. nanne (dansk utbytesstudent som har haft LAKRITS med sig de senaste dagarna till skolan, och jag och hon är de enda som kan äta det för alla andra är mesar) 3. mike
.
.

spencer och braden, två små mysiga och roliga pojkar, jag är bradens prinsessaaaaaaaaa
.

zuzana a.k.a. zuzca
.
om man tittar NOGA
så ser man att det är en liten väska tyyyyyp nere i vänstra hörnet, det RÖDA som sticker upp. skratta så mycket ni vill nu, det gjorde jag, det gjorde min familj när de såg den och hörde det, detta är min lunch bag. alltså jag vet, det finns INGA ursäkter, INGA men alltså det är necessary för man måste ha maten någonstans så det inte blir mosat och alltså det är... alltså NÄE det finns verkligen INGA ursäktetr, jag ber tusen gånger om ursäkt helt enkelt, om det är till någon tröst så har ALLA dessa, det är inte ovanligt alltså, bara inte jag som är retarded, köpte den för 6 dollar på walmart....... aaaah nu glömmer vi det där. snälla.
.

mikaela, mysig flicka, äter alltid chips med hummus till lunch och cheesesticks och yoghurt, BLAND annat

1. ryan skööön pojke 2. reiko, rema, nanne (utbytesstudenter hela högen, thailand, saudiarabien och danmark) 3. fokus på en av cheerleadersen på skolan, JA det finns en speciell del av ett bord där det BARA sitter cheerleaders

mike, alltså så otroligt ..... aaah. han är asrolig i alla fall
.
.

munchies, bradens lunch!!!!!! :S :S :S (inget ovanligt dock) man kan köpa en påse med såna där för 75 cents om man vill också
.

flickan som tar över hela bilden är rachel typ vääääärldens mysigaste roligaste människa, jag dansar med henne och hon fyllde år idag och bjöd på tårtaaaaaaaaa
.

VAAAAAAAD vi åt cake till lunch, fick dessutom en blueberry muffin och en brownie av tristan också så ja men vaaad okej det var GOTT.

pojken jag har psychology med, tristan, han är hur rolig som helst, observera det han håller i handen, detta är alltså mjölk fat-free SÅKLART men för att göra det hela lite godare...... så är det CHOKLADSMAK nom nom
.

jag in spanish class today, när det var slut därav ansiktsuttrycket
.
.
okej hade inte så mycket mer att säga. herrå.


Kommentarer
Postat av: KARIN THE ALLMIGHTY

alltså.. han mike, finner inte ord... så jävla rolig. min nya bff

var tvungen

pz

2010-09-16 @ 01:03:29
Postat av: Mamsen

Tackar för den fina rundvisningen! Så kul att få se vilka du har omkring dig! Massor av kramar

2010-09-16 @ 10:21:31
Postat av: mille

ASKUL Å SE JULIA :D

åhhh, jag vill oxå åka ! fusk att de verkligen är som i alla filmer, sjukt asssm :) hoppas du har de bra OCH han killen med "mjölken" VAR SNYGG JÖÖÖÖ ! heheehhehe

kraaaaaam

2010-09-16 @ 11:21:25
URL: http://lifehouse.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej Julia hemma igen så idag ser jag dina bilder.

Jättekul att få se lite från skolan, men du bussen det är ju precis som på bio...

OCH Mike och Tristan verkar väl vara helt ok iaf utseendemässigt. Kul att se att du är dig lik, ff swedish. Storkramar från en längtande mormor. PUSS PUSS och KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

2010-09-16 @ 21:27:10
Postat av: underbaraclara

Åh vad du är vacker. Hoppas cheerledsen (hur sjutton böjer man det?) är bitchiga och avundsjuka som i filmer. Så kul att läsa din blogg

2010-09-17 @ 15:45:03
URL: http://folkladet.nu/underbaraclara
Postat av: Stina

hihi, skojiga väskor tycker jag. saknar dig Julia. Miljoner kramar och mkt kärlek.

2010-09-18 @ 17:22:33
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se
Postat av: Olivia

Julia, du är för underbar!

kraaaam

2010-09-21 @ 16:02:39
URL: http://ettsyfte.blogg.se/
Postat av: cornelia

julia sriv mer. behövs inte bilder för min del om det är det som tar tid. jag vill höra mer och läsa om min älskling.

2010-09-23 @ 21:44:18
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0