ledig idag är lika med GOOOOD frukost

som sagt så är jag ledig IDAG! wihoo. så himla värt. det är utvecklingssamtaldagar så HEHEHE då är man TYP ledig. vem orkar gå på studievägledningsblablabla med den virrigaste syon jorden någonsin skådat? inte jag. HUR som helst så har jag ätit GOD frukost idag för jag är ju leeeeedig. åh det är så himla skönt! fast jag ska plugga verkligen idag för jag har svenskaprov imorgon! gah. hur som helst så tänkte utöka presentreceptboken med DESSA himmelskt goda kesoplättar!
.
INGREDIENSER
2 ägg
en liten burk keso
3 msk dinkelmjöl
lite salt
3/4 dl frysta blåbär
lite solrosfrön och linfrön
lite kardemumma och kanel om man vill
.
GÖR SÅ HÄR
1. Blanda ihop alla ingredienser som man vill ha med
2. Stek plättarna i stekpanna, ganska länge på första sidan, men sedan kanske några minuter på den andra bara
3. Ringla honung över plättarna och servera DIREKT med rostade hasselnötter. MUMMA
.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

My god vad hurtig du ÄR JUlia. Jag förstår inte. Jag är också ledig idag (och imorn) så jag kokade ett ägg imorse och var helt stolt över att jag orkade det hehe. OKEJ, imorn ska jag göra dessa pannkakor. Så HIMLA gött.

2009-11-11 @ 12:33:57
Postat av: amanda

JULIA VARFÖR HAR DU INTE SAGT ATT DU HAR EN BLOGG DIN GALNINGGGGGGGGGGGGGGGG?!?!?!

2009-11-11 @ 17:35:27
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: amanda

haha okej du är förlåten men aldrig mer nåra hemligheter nuu!!

2009-11-11 @ 21:46:31
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: JULIAAAA

HAHAH tack amanda det känns bra nu ehheh DUUU vad ska vi se för film på fredag??? :)

2009-11-11 @ 22:22:06
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0