aktaerföralltivärlden.


MINA DAMER OCH HERRAR. Akta er för denna glassmak!!! Min vän Carro åt den här på skolavslutningsdagen i ettan, då jag åt den glassen jag skrev om förra gången, och vi delade som lite SÅ jag har smakat den. OCH ALLTSÅ USCH. Den är fruktansvärd. Det kanske låter gott MEN låt er inte luras av det fina yttret. Alltså det var världens konstigaste konsistens och det var KROSSAD brownie i och inte bitar som det står att det ska vara. Och alltså den var inte god, eller den GICK väl att äta. MEN den luktade kräks. Blev man sugen då eller? Nej. Hur som helst så sa jag farväl till min syster igår. Hon har åkt iväg på en Europaresa, en liknande som den jag gjorde i nian, med sin klass. De ska till Amsterdam, Bryssel, Paris, Prag, Oswiecim (där Auschwitz ligger!!!) och Berlin. TREVLIGT. Eller MINDRE trelivgt för mig som inte får se min syster på TVÅ OCH EN HALV VECKA! Hon sov till och med i min säng i natt för att jag ville vara med henne de sista timmarna. Det var mysigt. Vi låg och pratade och lyssnade på Bon Iver. MYS. För övrigt så gick hon upp klockan tre i morse. Eh. Jajjemen. Jag har dansat både på Iksu och dansskolan idag. Och nu är jag helt slut. En liten svettdroppe skulle man kunna säga. Duschen. Skönt. Sen ska jag sova. Har dessutom lämnat min extrema fula hotmail bakom mig idag och gjort en ny. Känner mig som en ny människa. Underbart. ;) Hehe en positiv sak med att min syster lämnat landet är att jag kan låna EXAKT vilka kläder jag vill UTAN att hon kan göra något åt saken nu i två och en halv veckan. Helt okej.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: maja

JAAA BON IVER är BÄÄÄST i hlela världen! jag visste ICKET att du lyssnade på honom!!!!!!!!

2010-04-19 @ 06:24:03
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0